Szállítási Feltételek

 

Szállítási és teljesítési feltételek

Lehetősége van igénybe venni csomagküldő szolgáltatásunkat. Cégünk a Trans-o-flex és GLS futárszolgálattal áll kapcsolatban. Rendelése aznap feldolgozásra kerül, amennyiben 12.00-ig beérkezik rendszerünkbe.

Magyarországon: a megrendelt termékeket raktárkészlet függvényében 2-3 munkanapon belül veheti át a megrendelés napjától számítottan. Fizetési lehetőségek: előre utalás, utánvét (Ft-ban).
Romániában, Szlovákiában: 3-4 munkanapon belül veheti át a megrendelés napjától számítottan. Fizetési lehetőségek: előre utalás, utánvét (Romániában RON-ban, Szlovákiában Euró-ban).
Készletünk folyamatosan változik, ezért előfordulhat, hogy a weboldalon még szereplő termék már nincs készleten és megrendelését nem, vagy csak részben tudjuk teljesíteni. Természetesen ilyenkor e-mailben vagy telefonon értesítjük Önt és egyeztetjük módosított rendelését.
Futárszolgálatos kézbesítés esetén kérjük, mindig adja meg (mobil) telefonszámát, hogy a futár egy esetleges sikertelen kézbesítéskor tudjon Önnel egyeztetni az átvételről. Sikertelen kézbesítés esetén előfordulhat, hogy a megrendelést nem a következő munkanapon, hanem a futárral egy előre leegyeztetett időpontban fogja megkapni. Rendelése leadáskor a számlázási és szállítási cím eltérhet egymástól, ezt minden esetben figyelembe vesszük csomagfeladáskor.
 

Figyelem! Kérjük, hogy átvételkor ellenőrizzék a termék állapotát, amennyiben a termék esetleg sérült a futárral ezt jegyzőkönyvön dokumentálják. Jegyzőkönyv hiányában nem áll módunkban a sérült árut cserélni.
A futárszolgálati kiszállítással kapcsolatban további információkat a Trans-o-flex és GLS futárszolgálat weboldalán talál. Szállítási feltételeink változtatási jogát fenntartjuk!

Trans-o-flex futárszolgálat elérhetőségei
Tel.: +36 1 8 777 400, +36 1 8 777 444
www.tof.hu

GLS General Logistics Systems
Hungary Csomag - Logisztikai Kft.

2351 Alsónémedi Európa u 2.
www.gls-hungary.com; www.csomag.hu; www.glsconnect.hu
T +36 29 88 66 67

Szállítási díjak
Szállítási költségeket az alábbi táblázat tartalmazza (Magyarország). Az alábbi díjak nem tartalmazzák az ÁFA-t. Túlméretes és túlsúlyos csomagok díja eltérhet a táblázatban található díjaktól, tájékoztatást ügyfélszolgálatunkon kaphat.

Ország*: Irányítószám*: Szállítási súly:

Sikertelen kézbesítés
Sikertelen kézbesítés esetén ingyenes másodszori kézbesítést kísérel meg a futárszolgálat. Az Ön hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei azonban minden esetben Önt terhelik.

Sérült csomag
Kérjük, hogy a dobozt kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni. Ha olyan sérülést tapasztal a dobozon, mely a benne lévő áru károsodására utal, vetessen fel jegyzőkönyvet, és ne vegye át a csomagot. Abban az esetben, ha a termékről felbontás után a futár jelenlétében kiderül, hogy az bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termékre 8 napos cseregaranciát biztosítunk. Ilyen esetben a sérülést a futár által felvett jegyzőkönyvvel igazolhatja. Jegyzőkönyv hiányában nem áll módunkban térítésmentesen cserélni a küldeményt. Ha sérülést tapasztalnak, kérjük haladéktalanul lépjenek ügyfélszolgálatunkkal kapcsolatba a weboldalon feltűntetett e-mail címen vagy a 30/958 68 25 telefonszámon.

 

 

FEJLESSZE ESZKÖZPARKJÁT EGYÖSSZEGŰ KIADÁS NÉLKÜL, RÉSZLETFIZETÉSSEL, ÁLLJON RENDELKEZÉSRE MINDIG A LEGMAGASABB SZÍNVONALON!

A lízingkonstrukció előnyei:

  •    már nettó 200 000 Ft számlaértéktől igényelhető (a felső határ egyedi)
  •    önrészvállalás nélkül, kedvező kondíciókkal
  • –   fix HUF alapú finanszírozás, a havi díj a futamidő alatt állandó marad, jól tervezhető
  •    legalább 24, legfeljebb 60 hónap futamidő
  • –   a havidíj 100%-ban elszámolható költségként, csökkentheti az adóterheket
  • –   fejlesztés egyösszegű kiadás nélkül, havi részletekre elosztva valósítható meg
  • –   rugalmas és gyors on-line ügyintézés, ügyfélminősítés néhány órán belül

 

Igényelhetik mind az egyéni, mind a társas vállalkozások (a kis- és középvállalkozásoktól a multinacionális cégekig), a közszféra szereplői (önkormányzatok, központi költségvetési szervek és azok vállalkozásai), társadalmi szervezetek és egyházak ill. azok vállalkozásai) is.

 

Plusz költségek:

  • –   szerződéskötési díj (19 800 Ft + Áfa)
  • –   biztosítás

 

A szerződéses konstrukció HUF FIX kamatozású, HUF piaci kamat (BUBOR) a futamidő alatt nem befolyásolja az egyes törlesztések nagyságát. A havi díj változatlan, jól tervezhető, forintkamat emelkedése esetén is azonos nagyságú marad.

 

A fizetendő díjak havonta/negyedévente előre fizetendőek. Az első díj az üzembe helyezést követően hónap/negyedév első napján esedékes. Nettó 500 000 forintot meg nem haladó vételár esetén kizárólag negyedéves fizetési ütemezésre van lehetőség. Az átadás és az első díjfizetés közötti időszakra napi használati díj fizetendő, ami a havi díj napban kifejezett értéke. A havi/negyedéves díjak negyedévente, csoportos beszedési megbízás alapján kerülnek kiegyenlítésre. Amennyiben a Megrendelő ettől eltérő fizetési módot választ, az egyes fizetések feldolgozásának többletköltségére tekintettel a fizetendő díj díjfizetésenként 2 500 Ft + Áfa összeggel növekedik.

 

Indikatív HUF alapú szerződéses kondícióink rövid leírása:

A cégünk által ajánlott konstrukció szerint a GRENKELEASING Magyarország Kft. megvásárolja a Megrendelő által kiválasztott eszközt, és - a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:409. § (1) bekezdése szerinti - pénzügyi lízingszerződés keretében adja a Megrendelő használatába.

A megkötött lízingszerződésre a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény alapján a tartós bérletre vonatkozó könyvvezetési, nyilvántartási, elszámolási és beszámolási szabályok az irányadóak.

A szerződés egyebekben nem minősül a hitelintézetekről és a pénzügyi vállalkozásokról szóló törvény szerinti pénzügyi lízingnek, így a szerződés szerinti szolgáltatások nyújtásához nincs szükség hatósági engedélyre.

 

GRENKELEASING Magyarország Kft. automatikusan felajánlja ügyfelei részére a keretbiztosításban való részvétel lehetőségét melynek díja az eszköz értékének 1,5%-a / év, hordozható eszközök esetén 4,5% / év, de minimum 13 000 Ft / év. Amennyiben Ön saját biztosítást kíván kötni, kérjük legkésőbb az átadás átvétel időpontját követő három héten belül szíveskedjen a GRENKELAESING Magyarország Kft.-re engedményezett biztosításról a fedezetigazolást megküldeni, ellenkező esetben a biztosítási díjra vonatkozó ajánlatunkat elfogadottnak tekintjük.

 

„KO kritériumok” (amely esetek teljesülése esetén a bonitás vizsgálatot el sem tudjuk indítani):

  • –   negatív saját tőke
  • –   folyamatban lévő végrehajtási eljárás
  • –   10M Ft alatti árbevétel (kivéve, ha kisvállalkozói adózási formát alkalmaz az ügyfél)
  • –   2 évnél rövidebb üzleti múlt

 

Ajánlatunk tájékoztató jellegű, mely a Megrendelő igénye és társaságunk finanszírozási döntése alapján módosulhat. Döntésünket a leendő Lízingbevevő gazdálkodási adatai és az ügylet egyéb paramétereire alapozott elemzés előzi meg, mely alapján a szerződés végleges feltételei módosításra, pontosításra kerülhetnek.

GRENKELEASING Magyarország Kft. Általános Szerződési Feltétel: LINK (PDF, 241 kB)

Ajánlatkérés valamint további információk érdekében, kérjük keressen minket az alábbi
e-mail címen:

Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Általános Szerződési Feltételek

 

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Ez a dokumentum az internetes áruházon keresztül történő vásárlás jogi feltételeit tartalmazza. Ön megrendelésének jóváhagyásával a távollevők közötti szerződéskötésre vonatkozó jogszabály értelmében a feltételeket elfogadja, ezért kérjük, rendelésének véglegesítése előtt feltétlenül olvassa el! Futárszolgálattal való kiszállítás esetén a szállítási költség, melyet a futárszolgálat Cégünk felé számláz, a rögzített szállítási díjtáblázat alapján továbbszámlázásra kerül, mely továbbszámlázást  a szerződési feltételek elfogadásával Ön elfogadottnak tekint. A szállítási költségekről előzetesen tájékozódhat a szállítási díjak táblázatban. A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén Ügyfélszolgálatunk rendelkezésére áll!

Céginformációk (Eladó)
Gyurák Hidraulika Kft.
1202 Budapest, Nagykőrösi út 121.
Adószám: 14993426-2-43, HU14993426
Telefon: +36-1-283-8651
E-mail: info(kukac)epextech.hu
Web: www.epextech.hu

A szerződés tárgya
A szerződés tárgya a www.epextech.hu áruházban található valamennyi árucikk. Az árucikkek tulajdonságait, jellemzőit, képeit az árucikkhez tartozó konkrét oldalon ismerheti meg. A megrendelt termék színe egyes esetben eltérő lehet a weboldalon található termék fotójától. A weboldal szerkesztése során törekszünk a színbeli eltérések kiküszöbölésére. A termék színe nem befolyásolja a minőséget.

A Vásárló
Az a személy, aki az ELADÓ webáruházának szolgáltatásait igénybe veszi, azaz az ELADÓ webáruházának internetes felületén regisztrálja magát és e felületen keresztül árut megrendel, vásárol. Vásárlónak minősül  abban az esetben is amennyiben regisztráció nélkül telefonon, e-mail-ben vagy faxon rendel, illetve személyesen vásárol budapesti üzletünkben.

Megrendelés menete
A kiválasztott terméket megrendelheti a weboldalon keresztül, telefonon, faxon vagy e-mailben.

Árak, akciók
A termékek mellett feltüntetett ár a termék nettó ára, amely forintban értendő. Az ajánlati ár az adott pillanatban érvényes, és csak akkor válik végleges árrá, ha a megrendelő a rendelési folyamat lépéseit szabályosan elvégzi, és a rendelést jóváhagyja. A termék és a szállítási szolgáltatás végleges ára az az ár, amely a jóváhagyáskor a termék megnevezése mellett, majd a rendelésről küldött visszajelző e-mailben is szerepel. A végleges ár csak a felek közös egyetértésével módosítható. Amennyiben valamely rendelés vagy rendelések bármilyen okból módosításra, összevonásra kerülnek, a módosított rendelésre a módosítás időpontjában érvényes szállítási és fizetési kondíciók vonatkoznak. Az akciós árakat a lejárat napjáig vagy a készlet erejéig garantáljuk. A weboldalon található deviza mindig a rögzített forintos árfolyamhoz igazodik, emiatt napi ingadozást mutathat.

Fizetési lehetőségek
Készpénzben: személyes vásárlási lehetőséget biztosítunk üzleteinkben.
Előre átutalás: Az áru megrendelése után a számlát kiállítjuk és faxon vagy e-mailben elküldjük. A számlán szereplő végösszeg kiegyenlítése után a terméket összekészítjük, majd elszállítható vagy elszállíttatható.
Utánvétes fizetés: Amennyiben csomagküldő szolgálat igénybevételével vásárolja meg termékünket, lehetőség van utánvétes fizetésre. A kiszállított árút a csomagküldő szolgálat futáránál készpénzben kell kifizetnie, az utánvétes vásárlás költségével együtt (Fizetendő összeg = vételi ár + szállítási költség). A számlát az áruról és a szállítási költségről a futár adja át Önnek az áruval együtt.
A fentiektől eltérő fizetési módok alkalmazása (pl. utólagos utalás) kizárólag a VÁSÁRLÓ és az ELADÓ előzetes egyeztetése esetén valósítható meg.

Bankkártya: Budapesti üzletünkben lehetséges!

Szállítási és teljesítési feltételek
Lehetősége van igénybe venni csomagküldő szolgáltatásunkat. Cégünk a Trans-o-flex futárszolgálattal áll kapcsolatban. Rendelése aznap feldolgozásra kerül, amennyiben 12.00-ig beérkezik rendszerünkbe.

Magyarországon: a megrendelt termékeket raktárkészlet függvényében 2-3 munkanapon belül veheti át a megrendelés napjától számítottan. Fizetési lehetőségek: előre utalás, utánvét (Ft-ban).
Személyes átvételi rendelés esettén a megrendelt terméket/termékeket 7 munkanapig áll módunkban tartani, utána automatikusan töröljük rendelést és a termék értékesítésre kerülnek!

Romániában, Szlovákiában: 3-4 munkanapon belül veheti át a megrendelés napjától számítottan. Fizetési lehetőségek: előre utalás, utánvét (Romániában RON-ban, Szlovákiában Euró-ban). Készletünk folyamatosan változik, ezért előfordulhat, hogy a weboldalon még szereplő termék már nincs készleten és megrendelését nem, vagy csak részben tudjuk teljesíteni. Természetesen ilyenkor e-mailben vagy telefonon értesítjük Önt és egyeztetjük módosított rendelését.
Futárszolgálatos kézbesítés esetén kérjük, mindig adja meg (mobil) telefonszámát, hogy a futár egy esetleges sikertelen kézbesítéskor tudjon Önnel egyeztetni az átvételről. Sikertelen kézbesítés esetén előfordulhat, hogy a megrendelést nem a következő munkanapon, hanem a futárral egy előre leegyeztetett időpontban fogja megkapni. Rendelése leadáskor a számlázási és szállítási cím eltérhet egymástól, ezt minden esetben figyelembe vesszük csomagfeladáskor.
Figyelem! Kérjük, hogy átvételkor ellenőrizzék a termék állapotát, amennyiben a termék esetleg sérült a futárral ezt jegyzőkönyvön dokumentálják. Jegyzőkönyv hiányában nem áll módunkban a sérült árút cserélni.
A futárszolgálati kiszállítással kapcsolatban további információkat a Trans-o-flex futárszolgálat weboldalán talál. http://www.tof.hu/  Telefon +36 1 8 777 400  +36 1 8 777 444

Szállítási feltételeink változtatási jogát fenntartjuk!

Szállítási díjak
Aktuális szállítási díjainkat a Szállítás menüpontban találja.

Sikertelen kézbesítés
Sikertelen kézbesítés esetén ingyenes másodszori kézbesítést kísérel meg a futárszolgálat. Az Ön hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei azonban minden esetben Önt terhelik.

Sérült csomag
Kérjük, hogy a dobozt kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni. Ha olyan sérülést tapasztal a dobozon, mely a benne lévő áru károsodására utal, vetessen fel jegyzőkönyvet, és ne vegye át a csomagot. Abban az esetben, ha a termékről felbontás után a futár jelenlétében kiderül, hogy az bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termékre 8 napos cseregaranciát biztosítunk. Ilyen esetben a sérülést a futár által felvett jegyzőkönyvvel igazolhatja. Jegyzőkönyv hiányában nem áll módunkban térítésmentesen cserélni a küldeményt. Ha sérülést tapasztalnak, kérjük haladéktalanul lépjenek ügyfélszolgálatunkkal kapcsolatba az info(kukac)epextech.hu e-mail címen vagy a + 36 30 958 68 25 telefonon

A vásárlástól való elállás joga
A 2002. évi XXXVI. törvény értelmében minden vásárlónak 8 munkanapon belül elállási joga van, amely a következő feltételekkel vehető igénybe:
Az elállási jog minden termékre vonatkozik, ami gyári és minden csomagolási elemet tartalmazó csomagolásban érkezik vissza. Az elállásra vonatkozó igényt csak írásban lehet bejelenteni az info(kukac)epextech.hu e-mail címen, vagy a 06 1 688 48 18 faxon.
Az áru ellenértékét a termék visszajuttatását követően 30 napon belül visszatérítjük. A vételár visszatérítése az áru visszajuttatása után lehetséges. Az árucikk csak az eredeti garanciális okmányokkal és számlával együtt szolgáltatható vissza. A visszatérítés nem vonatkozik a kiszállítási költségre, valamint a termék visszajuttatásának költségére, melyek minden esetben a megrendelőt terhelik. Amennyiben a termék kiszállítása ingyen történt, a megrendelőnek meg kell térítenie a termék súlya alapján kalkulált kiszállítás költségét, amit kedvezményként a forgalmazó elengedett.
Amennyiben a terméket a Vevő használatba vette, és nem tudja hiánytalan csomagolásban, karc- és sérülésmentesen visszajuttatni, a forgalmazó nem vállalja a termék visszavásárlását, ezért azt visszajuttatja a megrendelőnek, a Vevő költségére.
A fogyasztót nem illeti meg a vásárlástól való elállás joga: olyan áru értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött (egyedi megrendelések).

Termékgarancia, szavatosság, jótállás (151/2003 (IX.22) Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó jótállásról)
Az általunk forgalmazott termékekre a törvényben előírt, illetve a gyártó által vállalt garancia-, jótállási időt vállaljuk. A garancialappal ellátott termékek garanciális igényét a számla másolatával, valamint eredeti garancialappal lehet érvényesíteni. Garancialappal nem rendelkező termékekhez a számla vagy annak másolata szolgál garanciális igazolásként. A termékek szakszerűtlen használata, illetéktelen javítása, átalakítása azonnali garanciavesztést von maga után.

Garanciális ügyintézés

  • Ha az áruházunkban vásárolt termék garancia-, jótállási időn belül meghibásodott, kérjük haladéktalanul jelezze felénk!
  • A terméket visszajuttathatja telephelyünkre, vagy az általunk megadott szervizbe személyesen, futárszolgálattal vagy postai úton. A szállítási költség a vásárlót terheli. Garanciális termék postai vagy futárszolgálatos küldése esetén utánvétes átvételére nem biztosítunk lehetőséget.
  • Garanciában leadott termékeket lehetőség szerint eredeti csomagolásban, gyári tartozékaival együtt kell visszajuttatni, megtisztított állapotban, az esetleges csereigény érvényesítéséhez. Postai szállítás, illetve futárszállítás esetén fontos, hogy a szükséges papírokon kívül hibaleírás valamint napközbeni telefonos elérhetőség is mellékelve legyen a meghibásodott termékhez. Kérjük a postán vagy futárszolgálattal visszajuttatott termékek megfelelő csomagolását, mivel a szállítás során keletkezett károkért nem áll módunkban felelősséget vállalni.
  • Minden garanciában leadott terméket átveszünk. A leadott termékeket bevizsgáljuk, azok javíthatóságát vagy cserejogosultságát megállapítjuk. A nem rendeltetésszerű használatból eredő károk és az ezzel kapcsolatos költségek a kár okozóját terhelik!

Felelősségvállalás
Az eladó nem tartozik felelősséggel a web-shop oldalain külső behatolás által okozott károkért, illetve bármilyen, a szolgáltatók által okozott információtovábbítási késedelemért, számítógépes vírus, vonal- illetve rendszerhibából keletkezett károkért. Webáruházunkban található információk alapján vásárolt termékek felhasználása a Vevő felelőssége. Nem vállalunk felelősséget a nem rendeltetés szerinti felhasználásból származó semmiféle veszteségért, vagy kárért.

Adatvédelem
Bizonyos információk, adatok elengedhetetlenek a rendelés felvételéhez, a vásárlás teljesítéséhez, a számla kiállításához, a kiszállításhoz, a garanciához és a jótállási szerződéshez. A rendelkezésünkre bocsátott adatokat, információkat kizárólag a Gyurák Hidraulika Kft. jogosult használni. A felhasználó hozzájárul ahhoz, hogy a Gyurák Hiraulika Kft. a személyes adatokat a fent meghatározott cél érdekében kezelje, feldolgozza és tárolja. Adatainak kezelésekor  az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el.

Jogi nyilatkozat
A kép- és szöveg anyagokat részben vagy egészben felhasználni, másolni tilos. Azok bármilyen formában történő felhasználása kizárólag a tulajdonos kifejezett, erre vonatkozó írásos engedélyével lehetséges. A weboldal tartalmaz beszállítóinktól kapott kép- és szöveg anyagot, melyek közzétételére a szükséges engedélyek rendelkezésünkre állnak. A weboldalon szereplő Epextech védjegy kizárólagosan a Gyurák Hidraulika Kft. tulajdonát képezi. A Gyurák Hidraulika Kft. felhívja a figyelmét, hogy a védjegyjogait kész korlátozás nélkül érvényesíteni, akár büntetőjogi úton is.

cm

Cím

1202 Budapest
XX. kerület
Nagykőrösi út 121.

Telefon

+36 1 720 8468
+36 30 958 6825
+36 20 488 6461

E-mail

Áfa mentes vásárlás Magyarországi ügyfeleknek

Szlovák partnerünk rendelkezik közösségi adószámmal, így az Európai Unió tagállamain belüli vásárlóinknak - akár magyar cégeknek, vállalkozásoknak aki rendelkezik közösségi adószámmal - lehetősége nyílik arra, hogy vásárláskor nettó áron jussanak hozzá a termékekhez.

Bővebb információ: +36 30 958 68 25 (magyarul)

1 + 1 év garancia