Általános Szerződési Feltételek

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Ez a dokumentum az internetes áruházon keresztül történő vásárlás jogi feltételeit tartalmazza. Ön megrendelésének jóváhagyásával a távollevők közötti szerződéskötésre vonatkozó jogszabály értelmében a feltételeket elfogadja, ezért kérjük, rendelésének véglegesítése előtt feltétlenül olvassa el! Futárszolgálattal való kiszállítás esetén a szállítási költség, melyet a futárszolgálat Cégünk felé számláz, a rögzített szállítási díjtáblázat alapján továbbszámlázásra kerül, mely továbbszámlázást a szerződési feltételek elfogadásával Ön elfogadottnak tekint. A szállítási költségekről előzetesen tájékozódhat a szállítási díjak táblázatban. A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén Ügyfélszolgálatunk rendelkezésére áll!

Céginformációk (Eladó)
1GN TECH Kft.
1173 Budapest, Pesti út 17.  (székhely)
Adószám: 29138362-2-42
Telefon: +36 30 958 6825
E-mail: info(kukac)epextech.hu
Web: epextech.hu

A szerződés tárgya
A szerződés tárgya a epextech.hu áruházban található valamennyi árucikk. Az árucikkek tulajdonságait, jellemzőit, képeit az árucikkhez tartozó konkrét oldalon ismerheti meg. A megrendelt termék színe egyes esetben eltérő lehet a weboldalon található termék fotójától. A weboldal szerkesztése során törekszünk a színbeli eltérések kiküszöbölésére. A termék színe nem befolyásolja a minőséget.

A Vásárló
Az a személy, aki az ELADÓ webáruházának szolgáltatásait igénybe veszi, azaz az ELADÓ webáruházának internetes felületén regisztrálja magát és e felületen keresztül árut megrendel, ajánlatot tesz, vásárol. Vásárlónak minősül abban az esetben is amennyiben regisztráció nélkül telefonon, e-mail-ben vagy faxon rendel, illetve személyesen vásárol budapesti üzletünkben.

Megrendelés menete
A kiválasztott terméket megrendelheti a weboldalon keresztül, telefonon, faxon vagy e-mailben.
Weboldalon keresztül leadott sikeres rendelésről az informatikai rendszer visszaigazolást küld a rendelésben megadott email címre. Ez a visszaigazolás csak a technikai jellegű azaz rendelés rögzítését, beérkezését igazolja így nem minősül az Eladó részéről a Vevői ajánlat elfogadásnak.
Készletünk folyamatosan változik, több üzletben és weboldalon értékesítünk ezért előfordulhat, hogy a weboldalon még szereplő termék már nincs készleten és a megrendelést nem, vagy csak részben tudjuk teljesíteni. Természetesen ilyenkor e-mailben vagy telefonon értesítjük Önt és egyeztetjük módosított rendelését.

Árak, akciók
A termékek mellett feltüntetett ár a termék nettó ára, amely forintban értendő. Az ajánlati ár az adott pillanatban érvényes, és csak akkor válik végleges árrá, ha a megrendelő a rendelési folyamat lépéseit szabályosan elvégzi, és a rendelést jóváhagyja valamint az így tett ajánlatot Eladó elfogadja illetve visszaigazolja. A termék és a szállítási szolgáltatás végleges ára az az ár, amely az elfogadáskor a termék megnevezése mellett szerepel. Amennyiben valamely rendelés vagy rendelések bármilyen okból módosításra, összevonásra kerülnek, a módosított rendelésre a módosítás időpontjában érvényes szállítási és fizetési kondíciók vonatkoznak. Az akciós árakat a lejárat napjáig vagy a készlet erejéig garantáljuk. A weboldalon található deviza mindig a rögzített forintos árfolyamhoz igazodik, emiatt napi ingadozást mutathat.
Az Eladó a lehető legnagyobb gondossággal jár el a termékek árának és termékek leírásának feltüntetésekor. Előfordulhat, hogy Eladó mégis a termék szokásos piaci (akciós) árától jelentősen eltérő árat jelenít meg és/vagy informatikai eszköz/szoftver hiba miatt irreális árat, pl. nulla forintot tüntet fel a termék áraként. Ilyen esetekben Eladó az alábbiakra jogosult:
a) Eladó nem fogadja el (elutasítja) a Vásárlónak az Eladó szerződéses akaratától eltérő tartalommal (irreálisan alacsony árral) létrejött ajánlatát
ÉS
b) választása szerint a szerződéses akaratának már megfelelő áron tesz új ajánlatot a Vásárlónak, aki nem köteles ezt az új ajánlatot elfogadni,
VAGY
c) vagy nem tesz új ajánlatot és a téves áron indult ajánlattételi folyamat eredménytelenül lezárultnak minősül.

Fizetési lehetőségek

- előre utalás a rendelés feldolgozás előtt, díjbekérő alapján,

- utánvét (Ft-ban) kiszállításkor vagy csomagponton átvételkor.

- Bankkártya (STRIPE) a megrendeléskor

- készpénzzel személyesen átvételkor az átvételi helyünkön

- csomagautomatába rendelés esetén az automatánál kártyával

 

Készpénz: személyes vásárlási lehetőséget biztosítunk üzleteinkben.

Előre átutalás: Az áru megrendelése után a díjbekérőt kiállítjuk és e-mailben elküldjük. A számlán szereplő végösszeg kiegyenlítése után a terméket összekészítjük, majd elszállítható vagy elszállíttatható. 

Utánvétes fizetés: Amennyiben csomagküldő szolgálat igénybevételével vásárolja meg termékünket, lehetőség van utánvétes fizetésre. A kiszállított árut a csomagküldő szolgálat futáránál készpénzben kell kifizetnie, az utánvétes vásárlás költségével együtt (Fizetendő összeg = vételi ár + szállítási költség). A számlát az áruról és a szállítási költségről a futár adja át Önnek az áruval együtt.

Azonnali, online bankkártyás fizetés: A termékeink árai forint pénznemben vannak rögzítve webáruházunkban. Euró devizában történő megrendelés esetén a kerekítésből adódóan a megrendelésben lévő összeg és a bankkártyával fizetendő összeg között eltérés lehet, de minden esetben a kifizetett összegről készül számla.

A fentiektől eltérő fizetési módok alkalmazása (pl. utólagos utalás) kizárólag a VÁSÁRLÓ és az ELADÓ előzetes egyeztetése esetén valósítható meg.

Szállítási és teljesítési feltételek
A leadott megrendelést követően email értesítést küldünk valamint a rendelés feldolgozásának állapotának változásáról. Vásárló rendelése munkanapokon aznap, amennyiben 12.00-ig beérkezik rendszerünkbe feldolgozásra kerül. Munkaszüneti napok esetében az azt követő munkanapon dolgozzuk fel a rendelést.

Eladó jogosult a megrendelés teljes vagy részleges megtagadására amennyiben a rendelt termék nem elérhető, nem beszerezhető a rendelésben és a jelen feltételekben meghatározott módon, minőségben, árban, szállítási időben vagy ha teljesítést egyéb körülmény akadályozza, az átvétel nem garantálható.

Választható szállítási, átvételi lehetőségek

- Házhozszállítás A GLS futárszolgálattal

- Csomagpont, csomagautomata a GLS szolgáltatásaként

- Személyes átvétel a megrendelésnél választható átvételi helyen és időben.

- Magyar Posta szállítási szolgáltatásaként

 

Személyes átvételi rendelés esettén a megrendelt terméket/termékeket 7 munkanapig áll módunkban tartani, utána automatikusan töröljük rendelést és a termék értékesítésre kerülnek!

Készletünk folyamatosan változik, ezért előfordulhat, hogy a weboldalon még szereplő termék már nincs készleten és megrendelését nem, vagy csak részben tudjuk teljesíteni. A megrendelt termékeket raktárkészlet függvényében általában 3-5 munkanapon belül veheti át a megrendelés napjától számítottan értesítést követően.

Előfordulhat hosszabb beszerzési idő is, ami akár 90 nap is lehet. Ilyenkor e-mailben vagy telefonon értesítjük a Vásárlót és egyeztetjük a módosított rendelését.

Eladó a rendelés feldolgozottágától (erről emailt kap Vásárló) számított 90 napig előzetes értesítés nélkül teljesítheti részben vagy egészében a rendelést. A vásárlónak átvételi, fizetési kötelezettsége van az érvényes jogszabályok alapján.

A 90 napot meghaladó rendelések esetében, külön megállapodás hiányában az Eladó jogosult a rendelés törlésre

Futárszolgálatos kézbesítés esetén kérjük, mindig adja meg (mobil) telefonszámát, hogy a futár egy esetleges sikertelen kézbesítéskor tudjon Önnel egyeztetni az átvételről. Sikertelen kézbesítés esetén előfordulhat, hogy a megrendelést nem a következő munkanapon, hanem a futárral egy előre leegyeztetett időpontban fogja megkapni. Rendelése leadáskor a számlázási és szállítási cím eltérhet egymástól, ezt minden esetben figyelembe vesszük csomagfeladáskor.

Szállítási feltételeink változtatási jogát fenntartjuk!

Különös figyelemmel az orosz-ukrán háború miatt kialakult helyzetre, a fáradtolaj kályhák, áramfejlesztők esetében az előzetesen jelzett várható szállítási határidők módosításnak jogát fenntartjuk!

Szállítási díjak
A szállítási díjak megállapítása a termék súlya, méretei alapján kerül meghatározásra. A díjak tartalmazzák a csomagolás, szükség szerinti egyedi kezelés költségeit is. Különös tekintettel a Magyar Posta szállítás vonatkozásában ahol a csomag feladás adminisztrációja, körülményei jelentős többlet költséggel járnak. Aktuális, konkrét szállítási díjainkat a pénztár oldalon találja, választhatja ki.

Sikertelen kézbesítés
Sikertelen kézbesítés esetén ingyenes másodszori kézbesítést kísérel meg a futárszolgálat. Az Ön hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei azonban minden esetben Önt terhelik.

Sérült csomag
Kérjük, hogy a dobozt kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni. Ha olyan sérülést tapasztal a dobozon, mely a benne lévő áru károsodására utal, vetessen fel jegyzőkönyvet, és ne vegye át a csomagot. Abban az esetben, ha a termékről felbontás után a futár jelenlétében kiderül, hogy az bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termékre 8 napos cseregaranciát biztosítunk. Ilyen esetben a sérülést a futár által felvett jegyzőkönyvvel igazolhatja. Jegyzőkönyv hiányában nem áll módunkban térítésmentesen cserélni a küldeményt. Ha sérülést tapasztalnak, kérjük haladéktalanul lépjenek ügyfélszolgálatunkkal kapcsolatba az info(kukac)epextech.hu e-mail címen vagy a + 36 30 958 68 25 telefonon
Figyelem! Kérjük, hogy átvételkor ellenőrizzék a termék állapotát, amennyiben a termék esetleg sérült a futárral ezt jegyzőkönyvön dokumentálják. Jegyzőkönyv hiányában nem áll módunkban a sérült árut cserélni.

A vásárlástól való elállás joga
A 2002. évi XXXVI. törvény , 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében minden fogyasztónak (aki szakmáján kívül jár el) 14 munkanapon belül elállási joga van.
Az elállási jog minden termékre vonatkozik, ami gyári és minden csomagolási elemet tartalmazó csomagolásban érkezik vissza. Az elállásra vonatkozó igényt csak írásban lehet bejelenteni az info(kukac)epextech.hu e-mail címen.
Az áru ellenértékét a termék visszajuttatását követően 30 napon belül visszatérítjük. A vételár visszatérítése az áru visszajuttatása után lehetséges. Az árucikk csak az eredeti garanciális okmányokkal és számlával együtt szolgáltatható vissza. A visszatérítés nem vonatkozik a termék visszajuttatásának költségére, melyek minden esetben a megrendelőt terhelik. Amennyiben a termék kiszállítása ingyen történt, a megrendelőnek meg kell térítenie a termék súlya alapján kalkulált kiszállítás költségét, amit kedvezményként a forgalmazó elengedett.
Amennyiben a terméket a Vevő használatba vette, és nem tudja hiánytalan csomagolásban, karc- és sérülésmentesen visszajuttatni, a forgalmazó nem vállalja a termék visszavásárlását, ezért azt visszajuttatja a megrendelőnek, a Vevő költségére.
A fogyasztót nem illeti meg a vásárlástól való elállás joga: olyan áru értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött (egyedi megrendelések).

Pénzvisszafizetés

Elállás vagy egyéb okból előfordulhat, hogy a már előzetesen kifizettet (előre utalás vagy bankkártyás fizetés) áruk , szolgáltatások értéke részben vagy egészében megilleti a vásárlót. Ilyene esetekben a vásárló kérésére elindítjuk a folyamatot.
Bankkártyás fizetés esetén megbízzuk a kártyaelfogadó pénzügyi vállalkozást (STRIPE), elindítjuk a teljes vagy részleges visszafizetést. A visszatérítés kezdeményezése után a Stripe visszatérítési kérelmet küld az vásárló bankjának vagy kártyakibocsátójának. Az ügyfél a visszatérítést jóváírásként látja körülbelül 5-10 munkanappal később, banktól függően.
Ez a folyamat az elindítást követően az Eladótól függetlenül, visszavonhatatlanul történik. Az elindítás tényéről ( a Stripe elektronikus visszaigazolás alapján ) email értesítést küldünk a rendelésben megadott email címre.

Utalásos fizetési esetén 30 napon belül történik meg az utalás, attól a naptól számítva amikor Vásárló irásban - igazolható módon - megküldte ez írányú kérelmét, és az utaláshoz szükséges minden információt.

Termékgarancia, szavatosság, jótállás (151/2003 (IX.22) Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó jótállásról)
Az általunk forgalmazott termékekre a törvényben előírt, illetve a gyártó által vállalt garancia-, jótállási időt vállaljuk. A garancialappal ellátott termékek garanciális igényét a számla másolatával, valamint eredeti garancialappal lehet érvényesíteni. Garancialappal nem rendelkező termékekhez a számla vagy annak másolata szolgál garanciális igazolásként. A termékek szakszerűtlen használata, illetéktelen javítása, átalakítása azonnali garanciavesztést von maga után.

Garanciális ügyintézés

  • Ha az áruházunkban vásárolt termék garancia-, jótállási időn belül meghibásodott, kérjük haladéktalanul jelezze felénk!
  • A terméket visszajuttathatja telephelyünkre, vagy az általunk megadott szervizbe személyesen, futárszolgálattal vagy postai úton. A szállítási költség a vásárlót terheli. Garanciális termék postai vagy futárszolgálatos küldése esetén utánvétes átvételére nem biztosítunk lehetőséget.
  • Garanciában leadott termékeket lehetőség szerint eredeti csomagolásban, gyári tartozékaival együtt kell visszajuttatni, megtisztított állapotban, az esetleges csereigény érvényesítéséhez. Postai szállítás, illetve futárszállítás esetén fontos, hogy a szükséges papírokon kívül hibaleírás valamint napközbeni telefonos elérhetőség is mellékelve legyen a meghibásodott termékhez. Kérjük a postán vagy futárszolgálattal visszajuttatott termékek megfelelő csomagolását, mivel a szállítás során keletkezett károkért nem áll módunkban felelősséget vállalni.
  • Minden garanciában leadott terméket átveszünk. A leadott termékeket bevizsgáljuk, azok javíthatóságát vagy cserejogosultságát megállapítjuk. A nem rendeltetésszerű használatból eredő károk és az ezzel kapcsolatos költségek a kár okozóját terhelik!

Felelősségvállalás
Az eladó nem tartozik felelősséggel a web-shop oldalain külső behatolás által okozott károkért, illetve bármilyen, a szolgáltatók által okozott információtovábbítási késedelemért, számítógépes vírus, vonal- illetve rendszerhibából keletkezett károkért. Webáruházunkban található információk alapján vásárolt termékek felhasználása a Vevő felelőssége. Nem vállalunk felelősséget a nem rendeltetés szerinti felhasználásból származó semmiféle veszteségért, vagy kárért.

Adatvédelem
Bizonyos információk, adatok elengedhetetlenek a rendelés felvételéhez, a vásárlás teljesítéséhez, a számla kiállításához, a kiszállításhoz, a garanciához és a jótállási szerződéshez. A rendelkezésünkre bocsátott adatokat, információkat kizárólag az 1GN TECH Kft. jogosult használni. A felhasználó hozzájárul ahhoz, hogy az 1GN TECH Kft. a személyes adatokat a fent meghatározott cél érdekében kezelje, feldolgozza és tárolja. Adatainak kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el.

Jogi nyilatkozat
A kép- és szöveg anyagokat részben vagy egészben felhasználni, másolni tilos. Azok bármilyen formában történő felhasználása kizárólag a tulajdonos kifejezett, erre vonatkozó írásos engedélyével lehetséges. A weboldal tartalmaz beszállítóinktól kapott kép- és szöveg anyagot, melyek közzétételére a szükséges engedélyek rendelkezésünkre állnak. A weboldalon szereplő Epextech védjegy kizárólagosan az 1GN TECH Kft. tulajdonát képezi. Az 1GN TECH Kft. felhívja a figyelmét, hogy a védjegyjogait kész korlátozás nélkül érvényesíteni, akár büntetőjogi úton is.